3 Mayıs 2011 Salı

Uzun bir aradan sonra...

Merhaba! Blogdan uzak kaldıkça daha da uzaklaşıyor insan. Neden blogunu güncellemiyorsun diyen arkadaşlarım ve merakla bekleyen tüm ziyaretçilerim için yeni bir tarif ekleyemesem de, bugün son zamanlarda yaptığım şeker hamurlu çalışmaları eklemek istedim. Umarım bununla şeytanın bacağı kırılır da leziz tarifler eklemeye başlarım.


Bodrum evi pasta


Tren pasta


Bebek Kurabiyeleri


Hayvan figürlü kurabiyeler



Ve ürünlerini hayranlıkla takip ettiğim Pastanbul Didem'in tütülü cupcakelerinden ilham alarak hazırladığım tütülü kurabiyeler.

15 yorum :

Urfa Tutkunu dedi ki...

Nailecim özlettin hakikaten. Arayı fazla açma. Pasta ve kurabiyelerin de çok hoş görünüyorlar. Ellerine sağlık.

Gulden dedi ki...

Pastalar, kurabiyeler harika. Ellerine saglik. Ben daha fazla Antep yemekleri tarifleri de bekliyorum sabirsizlikla:) Tekrar donmene cok sevindim bu arada...
Sevgiler

LaMa dedi ki...

ay hele sukur, birseyler yayinladin yani. bak herkesler sevindirik olmus, arayi acma:))

bir dilim bir tutam dedi ki...

Canim aramiza tekrar hosgeldin..Umarim seytaninbacagnii kirilmistir artik.
Arayi lütfen acma..
Bu arada bodrum evi süper bir fikir...Eline saglik-
SEVGILER

Saglıklımutfak dedi ki...

Nailecim hoş geldin. Çok sevindim sön artık:) Ellerine sağlık süper olmuş . öperim

Nilgün Komar dedi ki...

yeniden merhaba şekerim!!! hadi bakalım herkese hayırlı uğurlu olsun bu yeni dönem!

zeynebinsofrası dedi ki...

Hepsi çok şeker:)))Sen baya benimsedin bunu.ellerine sağlık.Gerçekten insan bir soğudumu başlaması zor oluyo.şekil a da görüldüğü gibi .darısı benim başıma....öptüm

Tarifname-SEDA dedi ki...

Ne kadar güzeller bunlar :)

Ellerine, emeğine sağlık

Sevgiler

Kmp3 dedi ki...

çok güzel gözüküyorlar elllerine sağlık :)

Betül dedi ki...

Naile kızımın diş buğdayında nasıl bişiler yapsam ki. bana yardimci olur musun?

Unknown dedi ki...

Merhabalar... Sizi yeni tanidim,,, bilhassa seker hamurlu yapitlariniza (yapit diyorum, cünkü hepsi bir sanat eseri olmus) bayildim... ELlerinize saglik... Sevgilerimle, sizi izlemeye aliyorum...

Ayşegül dedi ki...

Naile, uzak kalma konusunda sana katılıyorum.

Ellerine sağlık pastaların görünümü çok hoş

ayseyaman dedi ki...

seytanin bacagi kirilmamak icin direniyor sanirim...:)
guzel pasta ve tariflerinizi sizi takip edenlerden mahrum birakmayin...en icten sevgiler

mimosacafe dedi ki...

sayfanızı yeni keşfettim çok beğendim elinize sağlık. sevgiler.

Memur dedi ki...

Çok hoş bir sayfanız var, tebrik ederim sizi.

Bunlar da ilginizi çekebilir:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...