16 Nisan 2007 Pazartesi

Bebekli Pasta


İşte süprizimiz... Dün Rabia ile birlikte yaptığımız pasta:

Dün Rabia'nın evine gittim, geçen sefer o bize gelmiş ve birlikte sevimli ineklerimizi yapmıştık. O günden beri Rabia'ya gidip başka bir pasta daha yapma planımız vardı, nihayet dün gerçekleşti. Bu sefer hep hoşumuza giden şirin bebek figürleri çalıştık. Bunu yapması, hele alet edevat eksikliğinden dolayı, biraz zor oldu ama bizim elimizden kaçar mı :P Gördüğünüz gibi kaçmadı :) Daha rahat çalışalım diye öğleden önce gittim. Utku bey ben gittiğimde uyuduğu için uyku sersemliği ile birlikte tanıştık. İlk başta pek yüz vermedi ama bir süre sonra daha yakınlaştı. Ben de iş telaşesinden çok ilgilenemedim ama o bizim çevremizde bıcır bıcır gezdi. Eninde sonunda yaptıklarımızdan ümidi kesti yanımıza gelmez oldu :)



Rabia harika bir ev sahipliği yaptı bana, kendisine buradan tekrar teşekkür ediyorum. Önceden pastanın kekini, şeker hamurunu hazırladığı halde birsürü yiyecek şey hazırlamıştı benim için ve hepsi de birbirinden güzeldi (pizza, kuskus salatası, elmalı tart, etimek tatlısı. Etimek tatlısı Rabia'nın sayfasında var, denemediyseniz mutlaka deneyin derim. Ben ilk kez yedim ve kesinlikle birdaha yapacağım). Pastayı ise zevkle yaptık, bebekleri bir yandan yaptık bir yandan sevdik, onlara isim bile taktık :)

Ben yine kopya çekerek yapmaya çalıştım. Böyle böyle öğreneceğim sanırım. Hatta Rabia kalan şeker hamurlarının hepsini bana verdi evde de yapayım diye.
Bu sefer parçaları yapıştırırken yumurta akı kullandık. Çok kolay ve güzel oldu, şeker hamuru kullananlara bunu kullanmalarını tavsiye ederim.



Bir de ben Pastacı Burcu'nun kurabiyelerinden yapıp götürmüştüm, zaman kalmadığı için onları süsleyemedik. Ben eve gelince birkaç tanesini royal iceing hazırlayıp süsledim, onları da bu hafta çeker gösteririm.

Tekrar herşey için çok teşekkür ederim Rabia'cığım, inan seni tanıdığım için çok mutluyum.

Hiç yorum yok :

Bunlar da ilginizi çekebilir:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...